Skip to main content

Klachtenprocedure


Overal waar gewerkt wordt zijn wel eens misverstanden of worden fouten gemaakt. U bent welkom om dergelijke zaken in eerste instantie met uw trainer van Lexicon; Taaladvies & Taaltraining te bespreken. Komt u met de trainer niet tot een bevredigende oplossing of voelt u zich niet serieus genomen, dan kunt u de zaak ook bespreken met een onafhankelijke derde. Deze is aangesteld om ervoor te zorgen dat klachten altijd serieus genomen worden. Voor een nauwkeurige aanpak van uw klacht volgt u het volgende stappenplan.

  1. Klachten kunnen schriftelijk (per brief of e-mail) of via de website met het contactformulier worden ingediend bij:
    Lexicon; Taaladvies & Taaltraining
    T.a.v. mevrouw G. Duistermaat
    Hogelandseweg 89
    4132 CV Vianen
  2. De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk bevestigd aan de indiener.
  3. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de directie van Lexicon; Taaladvies & Taaltraining.
  4. Binnen twee weken kunt u een schriftelijke reactie verwachten. Bij klachten per brief verzonden geldt de datum van het poststempel als datum van binnenkomst. Bij digitaal verzonden klachten geldt de datum van binnenkomst op de PC.Mocht een langere periode nodig zijn om de klacht nauwkeurig te onderzoeken, dan wordt u binnen twee weken hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld. U krijgt dan ook te horen wanneer u uitsluitsel kunt verwachten. Wanneer u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht door Lexicon; Taaladvies & Taaltraining, dan kunt u zich wenden tot:
    Work21
    T.a.v. mevrouw G. Vink
    Groenekanseweg 85
    3737 AC Groenekan
    Het oordeel van deze beroepsinstantie is voor beide partijen, zowel Lexicon; Taaladvies & Taaltraining als voor de indiener van de klacht bindend.
  5. Eventuele consequentie worden door Lexicon; Taaladvies & Taaltraining zo snel mogelijk afgehandeld.
  6. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en bewaard voor de duur van algemeen wettelijk vastgestelde bewaartermijnen.

Vertrouwelijkheid
Alle informatie van of over de klant of de deelnemer die het instituut (Lexicon; Taaladvies en Taaltraining) verneemt of observeert is voor haar management, docenten of medewerkers vertrouwelijk en zal vertrouwelijk worden behandeld. Vertrouwelijk is als de deelnemer of de klant dit heeft meegedeeld of dat als uit de informatie blijkt dat het om vertrouwelijke zakelijke of persoonlijke informatie gaat.

Als een klant hier prijs op stelt, wordt er voor aanvang van een trainingstraject een geheimhoudingsverklaring getekend.